Dag 1 - om mig

Hah, jo, det finns ju en hel del att berätta.
Jag är väl en relativt normal 16 årig brud, förutom att jag säger exakt vad jag tycker och så vidare. Jag är alltmänt glad nästan hela tiden och på fritiden så umgås jag mest men polare och med min grymt bra pojkvän, sitter vid datorn, fotar och ritar.
För ca ett halv år sedan bestämde jag mig att börja medieprogrammet på Västerhöjd och det passar mig verkligen perfekt. Och jag klarar mig inte en hel dag utan att lyssna på musik och för övrigt så läser jag väldigt mycket. Och, öh ah det finns väl inte sådär supermycket mer att berätta.
- Lyft blicken mot solen, då ser du inte skuggorna

söt tjej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en jävla kontaktannons! ;)

2010-12-18 @ 22:16:20
URL: http://motherfucker.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0