Dag två - Ett ögonblick.

Oj herre gud, det är ju ganska svårt att välja, men jag vet nog vilket ögonblick som är det absolut underbaraste ögonblicket.

Det var natten till den 16 juni, och det var då som jag och mario blev tillsammans. Vi hade legat vakna hela natten och bara pratat. Det var verkligen så grymt underbart. Liksom, bra legat och pratat om allting mellan himmel och jord i flera timmar och sen när han sa att han tyckte vi kände varandra tillräckligt bra så kunde jag inte andas normalt, jag var så grymt jävla lycklig, och det är jag fortfarande.
Jag älskar verkligen mario, och nu ett halvår (idag) senare så har jag inte tappat några känslor allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0