Super mario

Japp. det är precis vad han är. Super. Bäst. Underbar. Och framför allt, min.
I helgen bestämde sig mina kära föräldrar sig för att lämna mig ensam och åka till stugan. Dvs, var med mario ensam hela helgen här hemma och bara myste sönder. Det var grymt mysigt, kollade på riktigt bra filmer, bland annat Space Jam, riktigt rolig, sen grown upps, och sen någon serie från 05 med Mikael persbrandt, Medicinmannen, SJUKT bra. Har varit underbart att bara kuinna va, hah, han fixar med sin dator och jag lagar mat och städar. Värsta hemmafrun ju. Och tror mario tyckte om mig lite mer efter min matlagning.Jag har i allafall världens bästa pojkvän.


                                  
rätt sant alltså. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0