With blue skies ahead'

Jag har egentligen inte speciellt mycket att skriva. Fast det har jag nog. Jag har gjort saker hela tiden och inte hunnit eller orkat helt enkelt. Jag har till exempel varit med världens bästa emmie, med fiija, varit på bio med albin, varit barnvakt med emmie och albin åt emmies lillasyster, fått stryk i monopol av albin, varit med baby(<3) och varit lite mer med emmie, allt finns nog dokumenterat någonstans på emmies blogg. Men i allafall, nu blir det snart att städa rummet ordentligt. I eftermiddag åker mami och papi till stugan över helgen, dvs, jag och mario kommer ha huset för oss själva. Mysigt som as.
Men men, jag har börjat rita som as igen, så grymt kul, kollade på björnbröder igår och ah... blev kanske lite inspererad.. fast bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0