07.05

Jag har inte hunnit skriva på ett tag för det har varit så otroligt mycket.
Anyways, igår mådde jag inte bra någonstans så jag åkte hem från skolan och stickade en mössa.
HA! jo, faktiskt, jag kan... och jag är bra på det.
Och sen kollade jag på tre asbra filmer.
Valentine's day, I love you philip morris och Remember me.
Åh vad jag förälskade mig i remember me, Robin pattinson gör en så otroligt bra roll i den, men dock var slutet dåligt. Eller ah, det var ju bra, fast, det var dåligt, ändå...
Men i allafall, förra helgen måste nämnas. Filmkväll med emmie,fabbe och albin.
En riktigt bra helg.
Emmie är söt.
Och för övringt så vet jag så mycket som att mario inte läser min blogg, men jag saknar honom väldigt mycket och jag älskar honom sjukt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0