När man älskar någon sådär mycket..

Mysig dag idag.
Först en snabb fika med Lina, sen blev det att dra till rys och vara med bästa mario i hela världen - Åh vad jag älskar den killen. Helt galet att man kan bli knäsvag av att bara möta en viss persons blick. Galet, med dock så underbart.
OCH.
Jag har världens bästa kompis.
Emmie, du fattar inte hur grym du är. Jag blir så otroligt glad av att bara se dig, och att vara med dig en heldag får mig på bästa humöret. Att sitta och äta is och kolla på disney är så ofantligt underhållande i ditt sällskap.
DU är äkta Emmie.
Baby - you rock my world

Kommentarer
Postat av: emmie

MOA! DU ÄR BÄST<3

2010-10-04 @ 22:08:38
URL: http://allwayssuper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0