Some things we don't talk about, rather do without.

Sitter och väntar på att maten ska bli klar och lyssnar igenom massa låtar med the fray. tror nog att det är dom jag föredrar mest nu, riktigt bra är dom.
Taggar inför imorgon nu, barnvakt med Emmie (som inte bara råkar vara storasyster åt världens sötaste lilla unge utan också en av mina bättre vänner som jag litar till 110% på och som alltid finns där och har den bästa humorn och är så grymt fin) och bara ta det lugnt tror jag. Vet inte riktigt var dom är planerat med med henne dyker det alltid upp sjuka saker att göra. Jag har nog aldrig haft tråkigt med emmie, inte vad jag kan komma på i alla fall. Hon är den enda som uppskattar att bara dampa loss lika mycket som jag, närsomhelst och varsomhelst.
soulmate där alltså.
Aja, nu ska jag tjata på papi så han lagar mat snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0