nice day, bitches.

Oj oj oj, har precis kommit in från en fartfylld cykeltur för att undvika regnet från Emmie. Var ju planerat att jag och lilla c skulle ha picknick i sjötorpa, men sen efter ett samtal var emmie med på listan och efter ytterligare ett sms från carlsson så var emma korven (kan inte stava ditt efternamn, hah, förlåt, skulle bara sett lame ut att försöka...) också inkluderad. Medans jag och gosaplutten inväntade carlsson och emma blev det att hoppa studsmatta med emmies nova! Det blev en riktigt rolig dag, först ett snabbstopp på ica för att inköpa lite gött ( vindruvor + fanta  för min del ) och sen bar det ned mot sjön på en vespa och emmies kross moppe. Jo, jag vet, vi var sten hårda. Det blev många härliga garv och ofantligt mycket fotografi. Nu blir det att gosa med mami i soffan framför TV:n med en kopp te. Kanon bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0