I döda vinkeln ser jag allt du gör.

Hänt rätt mycket i helgen faktiskt. Ullared med mario i fredags, det var riktigt roligt faktiskt, aldrig varit där innan, så ja, köpte dock bara mjukis,parfym och sims3 nattnågonting, och sen fick jag en annan parfym + en tröja av världens bästa Mario. Min egen super mario. Jag älskar dig mario, jag hoppas du vet det.
Idag har det varit en toppendag med Emmie och Jonas. Kollat filmer och käkat pizza bland annat. Nu är jag fett trött och ah, blir förmodligen att lägga sig inom 10 minuter.
Och smart som jag var hade jag inte kollat ordentligt när bussen skulle gå så jag antog att den skulle gå 18 över. men gjorde den det? Nej. Å det blev att prommenera från ica vid hentorp till heneporten, sen var papi snäll och hämtade mig. hah.
Och Emmie, behöver jag ens förklara hur mycket jag behöver dig? Du vet allt, du gör allt, du är underbar. När inte någon annan finns så finns du. Bästavän, som du sa, tills döden skiljer oss åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0