B-b-b-bowling

Så jävla grym dag igår. Bowlig med ett gäng asgoa personer, Emmie,Jonas,Patrik,Hampus,Anders och Robbin. Var riktigt kul, och jag fick typ, en strike iaf. och kom sist. Men men, någon måste ju ta den platsen också. Sen framåt 11 var patrik bäst och skjutsade hem mig, och sen fick jag även förmodligen sveriges snyggaste keps av patrik. Gårdagen kunde inte blivit bättre, och idag blire eventuellt att träffa emmie, men man vet ju aldrig.
Några bilder blev bra iaf, hah, blend dom 176 som blev tagna. Jag ser dock ut som ett miffo på varje bild men men, gött att bjuda på sig själv. och hah, ny favoritbild på emmie, näst längst ner, så underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0