Bang, bang - My baby shot me down.

Hejhopp. Dålig uppdatering? va? nej? Hah, anyways, jag har faktiskt haft fullt upp. Igår var det fika med Albin och idag en grym fika med Lina,(med inslag från Emmie som kom svansande, nej, skämt åt sido, du vet att jag älskar dig)det var verkligen för längesen. Och efter det har jag haft fullt upp med att spela sims 3, äta popcorn, dricka blue keld kiwi lime, ringa angående sommarjobb, prata med bebo i telefon(<3) och kolla kläder. Jo, även jag kan göra sånt. Nu när klockan börjar närma sig 10 är det tid att fortsätta med sims 3 och sen blire sängen. Jag älskar mitt liv förövrigt. Men skulle älska det lite mer om jag fick/köpte kläderna underrrr. anyways, peace.
Fast kommer troligtvis få den underbara jackan av min underbara mamma. Hon är bäst, helt klart kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0