Jag vet vem jag är när jag är med dig.

Hm, här sitter man på en söndag klockan 18.22 och ah, vad ska man säga? Skola imorgon, för alla utom Emmie, ja, vi vet gumman.
Mitt lov har till 98% bestått av tid med bästa Mario. Från den 25 dec tills idag, men 1 ½ dag spenderades med Emmie typ. Hah, men jag och mario har bakat, spelat pokémon, kollat film, och sovit. Ett kanonbra lov om ni frågar mig.
Såg bästa filmen igår förövrigt; John Tucker must die. HAH, grym.
Nu är det jag som lyssnar på Melissa Horn/Winnerbäck/Hellström, dricker blue keld björnbär iklädd marios sidenkalsonger och en tshirt.
Hah, livet äger ibland.
Slänger upp en söt, dåligt redigerad bild från 12/7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0