Oj oj oj..

Oj! Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg, men men!
16de.
Jag och Mario hade ett år, ett helt år har han stått ut med mig, hah, galet. Han är den som håller ihop mig. På riktigt. Jag har aldrig älskad någon så mycket. Galet. Vi firade det i alla fall med att gå på bio, Fast 5, fy sjuttsingen vad bra den är!
17de.
Slutade skolan, blev inte speciellt mycket, bara säga hejdå och fick lite tårta. Kalas. Efter det så blev det att gå och äta lite gott på Harrys med mamma, pappa och Mario. Grill buffén var kickass!
18de.
Blev stan med Mario och Albin, var ju barnens dag! Åkte lite virvelvinden och bara tog det chill.
19de.
Blev en superduper dag med superduper Hilda. Bästa Hilda. Ansiktsmasker, pepsi, nötter och tjöt. Så jävla skönt att bara skunna släppa allt och kunna va. Sen kom Albin en sväng och ja.
20de.
Första dagen på sommarjobbet, jobbigt som fan, men helt okej, rätt skönt folk så, ja, det duger!
OCH! Idag hämtade vi min MacBook Pro. Ååååh vad bra den är! Och det är just på grund av det jag inte har bloggat, för min dator pajja ju, men nu har jag den ultimata och ah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0