Sméagol is kind of a catch.

Nejmen. Här sitter jag, ännu en gång med hårfärg i håret och kollar sagan om de två tornen och dricker fanta. var ju en kortdag, så har hunnit med härliga promenader i solen med älskade vovven. Nu har jag även målat naglarna och nu väntar jag på att mami ska komma hem och laga mat åt mig sen blir det väl att mysa framför tvn och sånt! Är btw fortfarande överexalterad över flytten ( 2 månader och 3 dagar kvar ), liksom, fixa ett helt nytt rum som jag vill ha det, åh, åh, ÅH!!!! Nu ska jag plocka i ordning på rummet lite och sen kanske rita. Dunno' får se hur allt blir. VAMPIRE DIARIES PÅ FREDAG BTW...(!!!)
Slänger upp en bild på världens vackraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0