T-t-t-tidsfördriv.

1. När grät du senast? Ojdå, det har jag faktiskt ingen koll på, mår jävligt bra nu.
2. Har du lätt för att bli kär? Hm, Ibland, ibland inte, beror på killen.
3.Vilken låt är bäst just nu? Mumford & Sons - Little lion man.
4. Är du snål eller generös? Både och, beror väldigt mycket på vad det gäller.
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? Jessica Biel i sånna fall.
6.Vilken är din absoluta favorit godissort? Oj, Dumle ligger nog rätt högt upp.
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? Beror helt och hållet på sälskapet. Men jag är nog ganska öppen och framförallt ärlig.
8. Vad tar du med på en fest? - Jag festar inte, hah.
9. Har du ett bra självförtroende? -Nej det skulle jag nog inte kunna påstå.
10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller. - Jag har ingen som hellst koll på det, men Twiggy är ju rätt grymt snygg som ung.
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Man säger väl som det är och vad man vill antaglingen.
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Eminem, lätt.
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Emma Arinell
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Firade med baby.
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - radhus tror jag att det är.
17. När drack du alkohol senast? - Oj, väldigt, väldigt länge sedan.
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Sony Ericsson
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad.  Kaffe, böcker, Mario.
20. Bästa boken du läst? - Blir nog fan Sagan om ringen, eller Bilbo.
21. Nämn dina närmsta vänner. - Oj, Nadja Olsén, Emmie,Sofia Andersson, Hilda, Hanna, Madde och Mario.
22. Vad har du för planer för denna dagen? - Gymma
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Pluggar.
24. Hur många barn vill du ha? - 2, fast vet ju inte direkt hur framtiden kommer att se ut.
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja, det har jag. Inte älskat någon annan lika mycket som jag älskar min pojkvän nu.
26. Vilka länder har du besökt? - Danmark. Hah.
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. -Folk som ljuger, djurmisshandel och när kaffet är slut..
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Orlando lätt.
29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - Utekväll? Ah, det är väl typ en fika eller bio då.
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv?- Jag är väl inte rätt person att dömma dem? Det är ju givtvis upp till var och en vad man vill göra, men rätt ballt att dem vågar.
32. Film hemma eller bio? - Beror på sälskapet.
33. Vem fick du senast sms av? -  Mario.
34. Vem ringde du sist? Världens bästa Mamii.
35. Hur är ditt humör just nu? - På topp pga Nadja och en kopp kaffe.
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? -En sak, hah, går inte, skulle nog vara en hel renovering.
37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - Jag är i ett underbart förhållande med en kille som får mig att bli knäsvag varje gång han ler mot mig.
38. Är utseende viktigt för dig? - Ja, på mig själv ja, men kvittar lite på andra i min närhet.
39. Hur många konserter har du varit på? - Oj! för lite, hah, men typ, 5 eller något.
40. Något du inte kan leva utan? - Min familj, min hund, mario, vänner, hah, mobilen.
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - Det är väl upp till var och en, men jo, alla skulle nog behöva vara sig själva.
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Inte som 17åring direkt, men i framtiden kanske, vem vet?
44. Vad tycker du om adoption? - Alltså.. det är ju en grymt bra möjlighet för folk som inte kan få egna barn?
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Beror på åldern, om jag hade varit tillsammans med en 27 åring hade det varit lite konstligt, men det är 10 år mellan mamii och papii, så det är ju ok om man är äldre.46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - Jag trivs bra faktiskt, livet leker för tillfället.
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - Det har varat i snart 9 månader.
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Öh, jag är inte lik någon, tror jag inte?
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - Att jag läser väldigt mycket böcker, både på svenska och engelska. Jag har utväcklat ett litet beroende av kaffe just nu. Jag bryr mig inte ett skit om vad andra säger/tycker om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0