Utmattad.

As the rubrik säger. Helt slut. Men men, idag har jag iaf hunnit vara med Nadja en sväng efter skolan, sen blev det att dra till mediamarkt och kolla på hur älsklingen har det där, och efter det så blev det en sväng på stan med albin och hitta snygga skor åt honom + en tröja, sen bjöd han mig på en kopp kaffe för att jag är bäst, samtidigt som han spanade in varenda bruds röv. Hah, knäpp kille detdär. Men men, imorgon blir det skola och så, men på onsdag är det studiedag(!!!!!!!) och min babu kommer sova hos mig på tisdag - onsdag. åh så underbart. längtar som attans. Men nu kände jag att dethär blev ett väldigt långt onödigt inlägg, och nu ringde baby på skype så, ah, sen blir det vampire diaries! Asbra. Peace outttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0