Remains of the day.

Blev en riktigt mysig dag igår. Först så blev det plugg med Bex och Linn @ wayne's coffee. SVINdyrt. Så bex och jag sprang till donken och köpte varsin dricka + doughnut med choklad istället. Det var precis det som behövdes för att orka plugga matte vid 4 - halv 6.

Sen drog jag hem en snabbis, käkade + packade så kom systeryster och plockade upp mig inför kvällen. Hon gick nämnligen på bio, pirates, vilken inte var sådär superbra efter vad hon sa. Men men, jag var iaf hund/katt vakt, så det blev en helkväll med matteboken + saft + film. Nämnligen två av mina favoritfilmer; Corpse bride och Sleepy Hollow, båda två med Johnny Depp.
Sov på deras underbara soffa men blev väckt klockan 10 i 5 av en stor hund som slicka en i ansiktet, och då blev det bara att dela med sig av soffan med en stor hund.

Nu är iaf första Nationella i matte avklarat, och det gick förvånadsvärt bra!

Och!! sen så blir det eventuellt att plugga svenska med bästa bex. HIHI. KANON.

Men nu kommer iaf xantal bilder, och jag ser ut som en pösig lodis på båda, men fan, bjuder jag la' på.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0