A place called home.

Ja, dagen har varit kanon. Slutade 11 istället för 4! Så det blev att spela sims och kolla tv, sen vid 4 gick jag iväg för att möta Jennifer, vilket började med en fika på rådhuscaféet, och slutade med massa tjöt och youtubeklipp hemma hos mig. Det var så otroligt skönt, och det kändes som förut, verkligen inte som att vi inte umgåtts på över 2 år, utan det bara fortsatte där det slutade. Anyways, har kommit fram till att en av mina fiskar har folkskräck. Han visar sig aldrig när andra är här, men nu syns han minsann!
Anyways, nu ska jag krypa ned i sängen och sakna min Mario!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

va superkul! måste göras om snart!

2011-11-14 @ 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0