Så mycket bättre.

Den här dagen har varit så grymt bra. Det var planerat att Jag, Hanna och Amanda skulle hitta på något idag, men även Kajsa och Johanna blev lockade så det blev att alla utom Amanda pallrade sig hem till mig, gick ut med vovven och sen satte vi oss i köket och bara pratade. Efter typ 15 min kanske kom Amanda, och då fortsatte vi prata tills vi bestämde oss för att förflytta oss till Rådhuscaféet, där vi återigen pratade. Sen blev det willys för att inhandla lite energidrycker, sen drog vi hem och kollade pocahontas! Det var så oerhört skönt att bara prata om allt mellan himmel och jord. Så jävla härligt umgänge! Mariestads lätt skönaste brudar + Amanda som råkar vara skövdes skönaste brud! NU ska jag kolla House och städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0